• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Follow
  • cuti!

    Saturday, November 13, 2010
    wahh,i'm finally home!haha.cuti sem selama 7 minggu.seriously,aku akan rindu uitm,but biarlah,x payah fikir tu,patutnya kita have fun la kan?haha xD raya haji dah dekat,lagi 4 hari,tapi aku x jadi balik kampung sebabnya nenek aku plak yang nak datang kat sini,so,ramai la kot mak2 and ayah2 sedara yang akan datang ke rumah aku!seronok!tapi for sure xkan seronok macam suasana kat kampung.dapat tidur rumah kazen,dapat tengok org sembelih lembu etc etc.hehe.ouh ye,pagi tadi,parents aku tanya aku tentang final exam,aku ckp okay je,cuma physics susah!so dari situ aku pun borak la pasal physics dengan abah.borak punya borak,baru la aku tahu,dia dulu pernah pegang jawatan president persatuan fizik kat UKM sepanjang dua tahun dia belajar kat sana.aku macam.huh?biar betul?wahhh,hebat nya.rupa-rupanya apa yang aku ada sekarang ni kecil je lagi kalau nak bandingkan dengan pencapaian abah.macam mana ngan cita-cita aku nak kalahkan ayah aku ni?haha.xpe2.aku tetap aku berusaha!untuk capai cita-cita aku.haha.btw,abah dah lama demam,dah dekat satu minggu.paksu pun sama.haiz.kesian diorg :( aku belajar something yang baru,kerja,boss,etc xkan ambil berat pasal kita kalau kita sakit,family and friends will!:)ehe,so selalu la keep in touch,jangan la sibuk sangat dengan urusan dunia ni.ceeh.sama juga macam aku.macam cita-cita aku.nak kerja offshore kan.zaman bujang boleh la,but bila dah berfamily.priority mesti akan tukar.family comes first kan kan you?haha.outttt!

    0 comments:

    Post a Comment