• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Follow
  • x.x

    Sunday, September 5, 2010
    semalam,tiba2 aku rasa sayu,teringat kat arwah atok.sekelip mata je,dah 2 tahun arwah dah xde.biasanya time raya,mesti aku dgn adik2 belikan baju kemeja ntk arwah,rindu sgt.hurm.aku xtw kenapa tapi perasaan aku selalu berubah ubah.tapi kan,kwn2 aku selalu ckp,kenapa ekspresi muka aku ni mcm xde perasaan langsung?and pernah ada sorang ni tanya aku,kenapa aku ni macam xde masalah langsung,nmpak carefree and amek mudah je.huhu.aku pun xtw kenapa.tapi aku x suka tnjuk perasaan aku yg negatif sama ada aku marah,sedih,kecewa,takut or pape pun.aku lebih suka berlagak mcm xde pape.tapi aku x tnjuk bkn bermakna aku x rasa.aku pun ada perasaan.kadang2 aku pun ada rasa kecil hati,ada rasa nak dihargai,disayangi,dll.hurm.


    okay,enough of that,now aku ada kt rumah.petang semalam tanya abah,"abah,bila na balik kampung?""hari selasa".yayy.x saba nak berkumpul ramai2 dan bergalak2 xD.mengenai baju raya pula,tahun ni aku cuma sempat beli 4 helai baju dan sehelai seluar.huhu.tapi serious cakap,aku actually malas nak beli baju raya tahun ni.huhu.cuma semalam teman umi ngan adik shopping jadi alang-alang dah keluar aku pun beli la yang mana berkenan.mostly aku beli t-shirt bercollar sebab boleh bwk pergi kelas nanti.ermm,jadi tahun ni dah masuk tahun ke dua ak beraya tanpa arwah atok.masih terasa kelainan.papepun,aku harap arwah atok berada dalam golongan orang2 yang beriman di sana.insyallah.amin.


    lastly,about my love story pula,aku bahagia.perasaan tu x pnh berkurang,makin hari makin bertambah.tapi aku takut.macam sekarang,aku rasa mcm aku dah lari,dah jadi lain,macam aku je yang lebih beria ia.so from now on,i will changed,i will be like how i used to be before,aku cuma akan go with the flow.insyallah harap2 jodoh berpanjangan,sesungguhnya aku ikhlas dalam hubungan ini.

    0 comments:

    Post a Comment